ΟΞΥΓΟΝΟ-
ΟΖΟΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Αποκατάσταση, ευεξία,
αντιγήρανση

Η Οξυγονοζονοθεραπεία αποτελεί σημαντικό όπλο στη ‘’φαρέτρα’’ της ιατρικής και έχει πολλές εφαρμογές σε πλήθος παθήσεων, καθώς εφαρμόζεται επικουρικά για την αποτελεσματική θεραπεία κάθε ασθένειας ποικίλης αιτιοπαθογένειας. Στις Κλινικές Δερματολογίας, LASER και Πλαστικής Χειρουργικής IQ Skin Clinics, την πραγματοποιούμε αποκλειστικά με εξειδικευμένους γιατρούς και νοσηλευτές, μετά από ενδελεχή κλινική εξέταση και αξιολόγηση ατομικού ιστορικού του ασθενούς και κατόπιν εξατομικευμένου σχεδιασμού θεραπείας ανά κλινική περίπτωση.

ΑΣΦΑΛΗΣ

ακίνδυνη, χωρίς τοξικότητα

ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΚΗ

δίχως ανεπιθύμητες αλλεργικές αντιδράσεις

ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

με βάση πάντα το θεραπευτικό πρωτόκολλο ανά περίπτωση & ασθένεια

Τι ειναι η Οξυγονοζονοθεραπεια

Η Οξυγονοζονοθεραπεία είναι μία ιατρική μέθοδος σύμφωνα με την οποία εισάγεται στον οργανισμό του ανθρώπου μείγμα ιατρικού όζοντος (Ο2Ο3).  Το μείγμα αποτελείται από μεγάλη συγκέντρωση καθαρού οξυγόνου (Ο2) και ελάχιστη συγκέντρωση όζοντος3). Το όζον είναι η πιο ενεργός μορφή οξυγόνου, γνωστό για τον σημαντικό ρόλο του στην οικολογική ισορροπία του πλανήτη, καθώς απορροφά το μεγαλύτερο μέρος της υπεριώδους ηλιακής ακτινοβολίας.

Η οξυγονοζονοθεραπεία εφαρμόστηκε για πρώτη φορά κατά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο για τη θεραπεία τραυμάτων σε γερμανούς στρατιώτες. Τα τραύματα και οι πληγές επουλώνονταν πλήρως, λόγω της ισχυρής αντισηπτικής ιδιότητας και αντιφλεγμονώδους δράσης. Οι επιστήμονες εστίασαν το ενδιαφέρον τους στην ανάπτυξη και εξέλιξη των εφαρμογών της συγκεκριμένης θεραπείας και από τότε, η οξυγονοζονοθεραπεία χρησιμοποιείται σε διάφορους τομείς της ιατρικής με θεαματικά αποτελέσματα. Τα τελευταία χρόνια βρίσκει ευρεία εφαρμογή σε αρκετές δερματολογικές παθήσεις, αλλά και στην αισθητική δερματολογία, χάρη στις επανορθωτικές, αναλγητικές και αντιγηραντικές της ιδιότητες.

Για να κλείσετε ραντεβού εκτίμησης, πατήστε εδώ

ΙΑΤΡΙΚΟ ΟΖΟΝ

Θεαματικά οφέλη στον οργανισμό
Το όζον είναι το ισχυρότερο απολυμαντικό και αντισηπτικό στοιχείο που βρίσκεται στη φύση. Η μικροβιοκτόνος δράση του οφείλεται κυρίως:

• στην οξείδωση της κυτταρικής μεμβράνης των μικροοργανισμών (βακτήρια, μύκητες, ιοί),
  • στην διακοπή της αναπαραγωγής των ιών.

Κατά τη διάρκεια της Οξυγονοζονοθεραπείας, το ιατρικό όζον προσφέρει θεαματικά οφέλη στον οργανισμό:

Προλαμβάνει

την πρόωρη γήρανση

Διεγείρει & αφυπνίζει

το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού

Ενεργοποιεί

επανορθωτικούς μηχανισμούς αντιοξειδωτικής προστασίας

Ενισχύει

τη δράση του αυξητικού παράγοντα των αιμοπεταλίων, δημιουργώντας άμεσο, ισχυρό και αντιφλεγμονώδες αποτέλεσμα

Διεγείρει

τον μεταβολισμό και αποτοξινώνει

Βελτιώνει

την κυκλοφορία του αίματος στα μικρά αγγεία και στα τριχοειδή, αυξάνοντας την οξυγόνωση των ιστών

Ελαττώνει

τα επίπεδα βραδυκινίνης και ιντερλευκινών, προκαλώντας άμεση εξάλειψη της αίσθησης του πόνου, καθώς έχει ισχυρές και άμεσες αναλγητικές ιδιότητες

Προκαλεί αίσθημα ευεξίας

και αισθητές διαφορές στα επίπεδα ενέργειας, δύναμης και αντοχής του οργανισμού

Μειώνει

τα επίπεδα των κατεχολαμινών, προκαλώντας άμεσο antistress αποτέλεσμα

Βοηθά

θεαματικά στην τόνωση του οργανισμού σε καταβεβλημένους ασθενείς από χρόνιες παθήσεις, υπερήλικες και αθλητές.

Βασισμένη στην αναλγητική, αντιφλεγμονώδη και μικροβιοκτόνο δράση του ιατρικού όζοντος, η Οξυγονοζονοθεραπεία στην IQ Skin Clinics εγγυάται:

• ασφαλές θεραπευτικό αποτέλεσμα,
  • εντελώς ακίνδυνη θεραπεία χωρίς τοξικότητα,
  • θεραπεία δίχως ανεπιθύμητες αλλεργικές αντιδράσεις.

ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΤΙΦΛΕΓΜΟΝΩΔΗΣ & ΑΝΑΛΓΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Η Οξυγονοζονοθεραπεία στην Θεραπευτική Δερματολογία

Έχει κλινικά αποδειχθεί η πολύτιμη συμβολή της οξυγονοζονοθεραπείας στην αντιμετώπιση διαφόρων δερματολογικών παθήσεων, καθώς εκμηδενίζει τον κίνδυνο μόλυνσης, διασφαλίζει άριστη οξυγόνωση των ιστών, βοηθά στην αποκατάσταση φλεγμονών και τονώνει την κυκλοφορία του αίματος, παρουσιάζοντας ισχυρά αντιοιδηματικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, την εφαρμόζουμε σε πλήθος δερματολογικών περιπτώσεων, όπως:

⦁ Ακμή
⦁ Έρπης
⦁ Εκζέματα
⦁ Δερματίτιδα εξ’ επαφής
⦁ Αλωπεκία και τριχόπτωση
⦁ Εγκαύματα

• Διαβητικό πόδι και διαβητικό δέρμα
  • Αυτοάνοσα νοσήματα, όπως η ψωρίαση
  • Κατακλίσεις
  • Γάγγραινα
  • Κονδυλώματα (τα εξαλείφει με το φαινόμενο ισχυρής ανοσοδιέγερσης)

Επιπλέον, με την Οξυγονοζονοθεραπεία αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά:

• Αίσθημα πόνου
  • Ανοιχτές πληγές – Εμμένουσες ανοιχτές πληγές – Έλκη
  • Φλεγμονή και μόλυνση μετά από μικροεπεμβάσεις
  • Μεθερπητικές νευραλγίες
  • Εμμένουσες λοιμώξεις (μυκητιασικές, ιογενείς, βακτηριακές)
  • Αλλεργίες (αντιμετώπιση με τη μέθοδο της μεγάλης αυτομετάγγισης)

Για να κλείσετε ραντεβού εκτίμησης, πατήστε εδώ

ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟΤΗΤΑ & ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ

Η Οξυγονοζονοθεραπεία στην Αισθητική Ιατρική & Δερματολογία

Το ιατρικό όζον επεκτείνει την ευεργετική του δράση στον τομέα της ευεξίας και αντιγήρανσης και γίνεται σημαντικός σύμμαχος της αισθητικής δερματολογίας για την αντιμετώπιση διαφόρων κοσμητικών προβλημάτων σε πρόσωπο και σώμα. Οι αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές του ιδιότητες και η ικανότητά του να επιταχύνει τον μεταβολισμό των κυττάρων, καθιστούν την οξυγονοζονοθεραπεία ιδανική για συνδυαστική εφαρμογή σε περιπτώσεις, όπως:

• Μεταμόσχευση μαλλιών (συνδυαστικά με εφαρμογή αυτόλογη μεσοθεραπεία)
  • Κυτταρίτιδα
  • Ρυτίδες και σημάδια γήρανσης
  • Τόνωση και λάμψη δέρματος
  • Χαλάρωση δέρματος
  • Λεύκανση δέρματος
  • Ευρυαγγείες
  • Λεμφοίδημα κάτω άκρων

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΑΝΑ ΠΑΘΗΣΗ & ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

Πώς γίνεται η Οξυγονοζονοθεραπεία

Η εισαγωγή του ιατρικού όζοντος στον οργανισμό γίνεται ανάλογα με την πάθηση του ασθενούς με διάφορους τρόπους έγχυσης, σε διαφορετικές συγκεντρώσεις μείγματος οξυγόνου και όζοντος, με διαφορετική συχνότητα θεραπευτικών συνεδριών και δόσεων έγχυσης. Συγκεκριμένα, στις Κλινικές Δερματολογίας, LASER και Πλαστικής Χειρουργικής IQ Skin Clinics την Οζονοθεραπεία την εφαρμόζουμε κυρίως:

Με τοπικές εγχύσεις.

Το ιατρικό όζον παρέχεται με ενέσεις υποδόρια, ενδομυϊκά ή ενδοαρθρικά σε πάσχουσες περιοχές του σώματος.

Με μικρή ή μεγάλη αυτομετάγγιση.

Η εισαγωγή του θεραπευτικού μείγματος γίνεται μέσω του αίματος του ασθενούς. Λαμβάνεται μικρή ή μεγαλύτερη ποσότητα αίματος (εξαρτάται από το θεραπευτικό πρωτόκολλο που εφαρμόζεται), εμπλουτίζεται με συγκεκριμένη δοσολογία ιατρικού όζοντος και επαναχορηγείται στον ασθενή είτε με ένεση στον γλουτό (μικρή αυτομετάγγιση) είτε ενδοφλέβια (μεγάλη αυτομετάγγιση).

Το ιατρικό όζον, το παρασκευάζουμε από καθαρό ιατρικό οξυγόνο σε συγκεκριμένες συγκεντρώσεις και δοσολογίες, ακολουθώντας συγκεκριμένα θεραπευτικά πρωτόκολλα ανά πάθηση διαφορετικής αιτιοπαθογένειας. Το παρασκευάζουμε πάντα «φρέσκο» στο ιατρείο μέσω ειδικής συσκευής παραγωγής οξυγόνου-όζοντος, για άμεση χρήση.

Η Οξυγονοζονοθεραπεία παρέχει στον οργανισμό δραστικές μορφές οξυγόνου. Μόλις εισαχθεί στο σώμα, το ιατρικό όζον προκαλεί το φαινόμενο της αναπνευστικής έκρηξης. Διασπάται σε καθαρό οξυγόνο και έρχεται σε επαφή με αναερόβιους ιούς και μικρόβια, καθώς και με ασθενή ή ανεπαρκή κύτταρα ιστών, τα οποία εξουδετερώνει, αφήνοντας ελεύθερα στον οργανισμό μόνο υγιή κύτταρα. Όταν το σώμα αποκτήσει τα επίπεδα οξυγόνωσης που χρειάζεται, οι μολυσματικοί μικροοργανισμοί και η τοξικότητα εξαλείφονται και ο οργανισμός λειτουργεί σε κατάσταση “καθαρότητας”.

Η χρήση του όζοντος στην ιατρική βασίζεται στην πεποίθηση ότι η συσσώρευση τοξινών στο σώμα εξαλείφεται από τη διαδικασία οξείδωσης, κατά την οποία μια ουσία αλλάζει χημικά λόγω της επίδρασης του οξυγόνου σε αυτήν. Η οξείδωση “σπάει” τις τοξίνες σε διοξείδιο του άνθρακα και νερό και τα αποβάλλει από το σώμα. Αν, όμως, η οξυγόνωση των ιστών είναι ανεπαρκής (λόγω έλλειψης άσκησης, περιβαλλοντικής ρύπανσης, κακής διατροφής, καπνίσματος, κατανάλωσης αλκοόλ ή λάθος αναπνοής), το σώμα μας δεν μπορεί να τα αποβάλλει επαρκώς και πιθανώς να συμβεί μια τοξική αντίδραση. Η συσσώρευση τοξινών μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση ή μπορεί να προκαλέσει ένα ευρύ φάσμα ασθενειών σε περίπτωση που η φτωχή οξυγόνωση των ιστών είναι χρόνια.

Εκτός από την ισχυρή αντιοξειδωτική δράση της, βοηθά στην εξάλειψη των τοξινών και είναι εξαιρετικά αποτελεσματική για την καταπολέμηση δερματικών προβλημάτων όπως ο ιός του έρπητα, το έκζεμα, η ακμή και τα σπυράκια. Επιπλέον, λειτουργεί θεαματικά στις ρυτίδες και τα σημάδια γήρανσης, συσφίγγει, τονώνει, χαρίζει λάμψη και φρεσκάδα στο δέρμα. Η οξυγονοζονοθεραπεία θεωρείται σημαντικός σύμμαχος του δερματολόγου για την αποκατάσταση της νεότητας στο δέρμα.

Το ιατρικό όζον με την ισχυρή αντιφλεγμονώδη και μικροβιοκτόνο δράση του επιδρά στα βακτήρια της ακμής και τα εξουδετερώνει. Παράλληλα, βοηθά στην εξάλειψη των φαγεσώρων και των ακνεϊκών βλαβών, ακόμη και αν αυτές συνοδεύονται από έντονη φλεγμονή και μόλυνση. Επιπλέον, είναι σημαντικό το γεγονός ότι η εφαρμογή της οξυγονοζονοθεραπείας, όταν γίνεται από τον εξειδικευμένο δερματολόγο, δεν έχει καθόλου παρενέργειες και ως εκ τούτου μπορεί να χρησιμοποιηθεί με απόλυτη ασφάλεια.

“Είχα έντονη τριχόπτωση. Και τι δεν έκανα! Ειδική διατροφή, συμπληρώματα, λοσιόν… Όλα μάταια! Ακολούθησα τη θεραπεία της IQ για την τριχόπτωση με παράλληλες συνεδρίες οζονοθεραπείας. Τα μαλλιά μου σταμάτησαν να πέφτουν, δυνάμωσαν και τονώθηκε η αυτοπεποίθησή μου!”

Κ. Ε.

“Η ακμή μου με ταλαιπωρούσε χρόνια. Όταν επισκέφθηκα την IQ, μου πρότειναν συνεδρίες με φωτοθεραπεία και οξυγόνο. Τώρα, όχι μόνο έχω απαλλαγεί τελείως από την ακμή αλλά παρατήρησα ότι το δέρμα μου άλλαξε… έγινε πιο λαμπερό, πιο νεανικό!”

Χ. Ο.

Για να προγραμματίσετε ραντεβού εκτίμησης στις Κλινικές Δερματολογίας, LASER και Πλαστικής Χειρουργικής IQ Skin Clinics σε Μαρούσι, Αθήνα ή Γλυφάδα, ή να ενημερωθείτε για την Οζονοθεραπεία, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα ή καλέστε μας στο 210 61 00 900.

ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΟΠΙΚΟΥ ΠΑΧΟΥΣ
    laser αποτρίχωση